نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران در اینجا به معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821 می‌پردازد، که یکی از تلفن‌های پرفروش‌ شرکت پاناسونیک است؛ محصولی با قابلیت‌های متنوع و درعین‌حال ‌به‌صرفه. پرفروش‌بودن این محصول به کیفیت ساخت بالای آن برمی‌گردد. یکی از دغدغه‌های کاربران نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران در خرید تلفن‌ بی‌سیم، فونت صفحه‌نمایش آن است که در برخی مواقع خوانا نیست. صفحه‌نمایش این گوشی، سایز بزرگی دارد و فونت‌های آن بسیار خواناست. صفحه‌نمایش این مدل نور پس‌زمینه‌ی بسیار روشنی دارد که در تاریکی، کار با گوشی را بسیار راحت کرده؛ همچنین برای صفحه‌کلید گوشی هم نور پس‌زمینه در نظر گرفته شده تا هنگام تاریکی بتوانید به‌راحتی کلید‌ها را پیدا کنید.

نقد و بررسی محصول تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TG6821

مدل KX-TG6821 منشی تلفنی بسیار کاربردی را دارا است؛ که قادر است تا حدود ۳۰ دقیقه از پیام‌های تلفنی را با کیفیت ضبط و کارایی بسیار خوب در خود ذخیره کند. این مدل مجهز به بلندگوی دیجیتال است که کاربر با استفاده از آن به‌صورت هندزفری، مکالمات خود را انجام می‌دهد. مدل KX-TG6821 پاناسونیک از نسل جدید تلفن‌های بی‌سیم است که از فرکانس رادیویی ۱٫۹ گیگاهرتز استفاده می‌کند. دکمه‌ای که با نام NR روی صفحه‌کلید مشاهده می‌کنید، وظیفه‌ی حذف صداهای مزاحم محیط اطراف را بر عهده دارد. نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران به شما پیشنهاد می‌کند که اگر به دنبال تلفنی باکیفیت با قیمت مناسب هستید، این مدل را از دست ندهید.

نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهرانستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پاساژ برلیان طبقه همکف پلاک۲۸۰۹۱۲۲۳۸۹۰۶۴۴۴۲۱۹۷۲۷

نقد و بررسی متخصصین نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران

تلفن‌های پاناسونیک در مقابل هزینه‌ی پرداختی برای خرید آن‌ها، امکانات و کیفیت قابل‌قبولی را ارائه می‌کنند و رضایت مشتری را به دنبال دارند. در این بخش متخصصین نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران به شما می‌گویند که مدل ۶۸۲۱ آیا واقعا ارزش خرید دارد یا خیر؟

تلفن «KX-TG6821» از مدل‌های ارزان‌قیمت و رده‌متوسط تلفن‌های بی‌سیم شرکت پاناسونیک محسوب می‌شود.

  • دارای منشی تلفنی با شمارشگر پیغام
  • طراحی مشکی و نقره‌ای‌رنگ
  • امکان «Pair» کردن تا ۶ گوشی بی‌سیم و استفاده همزمان

 

طراحی و ساخت محصول تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TG6821

طراحی و ساخت تلفن بی‌سیم KX-TG6821

  • تلفن بی‌سیم KX-TG6821 به‌عنوان تلفنی ارزان‌قیمت دارای ظاهری زیبا و دل‌نشین است و حس خوبی را به کاربر القا می‌کند. KX-TG6821 دارای طراحی مدرن بوده و در آن رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به‌خوبی باهم ترکیب ‌شده‌اند.
  • دکمه‌ها هم‌سطح با بدنه‌ طراحی ‌شده‌اند و ۱ یا ۲ میلی‌متر با بدنه اختلاف سطح دارند و باوجوداین دکمه‌ها تنها با فشاری ملایم عمل می‌کنند.
  • صفحه‌نمایش گوشی تک‌رنگ است و فونت‌های درشتی دارد و به‌آسانی قابل‌خواندن است.
  • تنها مشکل گوشی بی‌سیم KX-TG6821 ، این است که به دلیل بدنه‌ی منحنی قسمت پایین گوشی نمی‌توانید آن را روی میز یا سطوح دیگر به‌صورت عمود قرار دهید و باید به‌صورت خوابیده یا روی پایه‌ی اصلی گوشی قرار گیرد.
  • پایه‌ی اصلی گوشی شیک و خوش‌ساخت است و از شمارشگر پیغام‌های تلفنی بهره ‌می‌برد و کاربر می‌تواند از تعداد پیام‌های دریافتی خود مطلع شود.
  • KX-TG6821 نسبت به مدل‌های قبلی کوچک‌تر است و فضای کمتری را می‌گیرد؛ و قابلیت نصب روی دیوار آن حذف ‌شده است.

 

نصب آسان محصول تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TG6821

نصب آسان!

نصب تلفن KX-TG6821 بسیار آسان است و می‌توان به‌سادگی آن را نصب کرد. تنها کافی است کابل‌های خط تلفن و برق را نصب کنید تا تلفن شما آماده‌ی استفاده باشد. منوهای گوشی آسان و به‌سادگی دردسترس هستند. صفحه‌نمایش تعبیه‌شده درگوشی از روشنایی مناسب برخوردار است و شماره‌ها را به‌خوبی نمایش می‌دهد.

کیفیت صدا

کیفیت صدای KX-TG6821 در میان مدل‌های دیگر بسیار عالی است. همچنین قابلیت«Noise Reduction»  یا کاهش صدای مزاحم نقش زیادی تا ۷۵درصد از صدا‌های مزاحم را کاهش می‌دهد. کیفیت صدای کلی KX-TG6821 ، در حد اعلای خود قرار دارد و صدای دریافتی و خروجی از بلندی کافی برخوردار است، و بسیار شفاف و عالی است. این مدل از فرکانس ۱٫۹ برای برقراری تماس‌ استفاده می‌کند و احتمال تداخل فرکانس با وسایل و اختلالات رادیویی وجود نخواهد نداشت که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن می‌توان از آن یاد کرد.

برد رادیویی و عمر باتری

در آزمایش‌ها متخصصین نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران؛ به این نتیجه رسیدند که KX-TG6821 از برد رادیویی متوسط برخوردار بوده که در آن گوشی تا حدود ۵۰ متر دور شدن از پایه ؛ بدون به وجود آمدن اختلال در کیفیت؛ تماس برقرار می‌کند شایان‌ذکر است که کیفیت تماس و میزان فاصله‌ای که کاربر می‌تواند از پایه دور شود، به میزان موانع موجود نیز بستگی دارد.

عمر باتری‌های KX-TG6821 بسیار عالی است؛ درنتیجه می‌توانید روز‌ها از KX-TG6821 استفاده کنید؛ بدون اینکه مجبور باشید آن را پیوسته برای شارژ مجدد روی پایه قرار دهید.

 

برد رادیویی و عمر باتری محصول تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TG6821

ویژگی‌های دیگر KX-TG6821

پاناسونیک ویژگی‌های کاربردی و متنوعی را در تلفن بی‌سیم KX-TG6821 قرار داده است. برای مثال می‌توانید در ساعات از حالت «Night Mode» استفاده کنید که برای هر گوشی که با دستگاه «Pair» شده، به‌صورت مجزا قابل‌تنظیم است و به کاربر اجازه می‌دهد تا گوشی بی‌سیم را در ساعات مشخصی از شبانه‌روز به حالت «Silent» قرار دهد. همچنین KX-TG6821 قابلیت ابتدایی را برای «Block» کردن شماره‌های موردنظر کاربر ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید تا ۵۰ شماره را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید تا در صورت تماس این شماره‌ها، KX-TG6821 به‌صورت اتوماتیک آن‌ها را «Reject» کند. ویژگی‌ دیگر به کاربر اجازه می‌دهد تا تماس‌های خروجی را محدود کند و با مشخص‌کردن پیش‌شماره‌های خاص، برقراری تماس با این پیش‌شماره‌ها را تنها با واردکردن رمز ممکن سازد. همچنین حافظه‌‌ی تلفن تا ۱۰۰ شماره از مخاطبان موردعلاقه‌ی شما را ذخیره می‌کند که به‌صورت اتوماتیک با دیگر گوشی‌های «Pair» شده با تلفن به اشتراک گذاشته می‌شود. لازم نیست شماره‌های خود را در تک‌تک گوشی‌های بی‌سیم وارد کنید.

نتیجه‌گیری

نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران باید به شما بگوید که تلفن بی‌سیم پاناسونيک مدل KX-TG682 دستگاه بسیار خوبی است و هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید در مقایسه با مدل‌های مشابه ارزش خرید زیاد دارد و شما را ناامید نخواهد کرد.