نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران در اینجا به معرفی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811 که یکی از خوش‌ساخت‌ترین تلفن‌های این شرکت است و دارای کیفیت خوب و امکانات قابل قبولی است می‌پردازد. این تلفن از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و از فناوری Noise Reduction بهره گرفته و با کاهش صدای محیط، کیفیت مکالمه را بالا می‌برد. صفحه‌نمایش این دستگاه تک‌رنگ  و بزرگ‌ است. در هنگام مکالمه طول عمر باتری آن ۱۵ ساعت و در حالت استندبای تا ۱۷۰ ساعت می‌باشد. دکمه‌یECO  روی KX-TG6811 مصرف انرژی را تا حد زیاد کاهش می‌دهد. این تلفن دارای دو مدل منشی‌دار و بدون منشی تلفنی است و نسخه‌ای که نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران در اینجا به معرفی آن می‌پردازد، بدون منشی است.

نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهرانستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پاساژ برلیان طبقه همکف پلاک۲۸۰۹۱۲۲۳۸۹۰۶۴۴۴۲۱۹۷۲۷

نقد و بررسی متخصصین نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران

گوشی بی‌سیم مدل KX-TG6811 دارای صفحه‌نمایش تک‌رنگ با سایز بزرگ است.نقد و بررسی تلفن بی‌ سيم پاناسونيک مدل KX-TG6811 کیفیت صدا در این تلفن فوق‌العاده‌ و تحسین برانگیز است؛ با دارابودن قابلیتNoise Reduction  صداهای مزاحم محیط برای رسیدن به کیفیت عالی، کاهش و حتی حذف می‌شوند. قابلیت ذخیره سازی ۱۰۰ مخاطب در دفترچه تلفن و قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده از ویژگی‌های این تلفن بی‌سیم به شمار می‌روند. اگر قصد خرید تلفنی بی‌سیم با قیمتی مناسب دارید، نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران به شما می‌گوید که KX-TG6811 می‌تواند انتخابی ایده‌ال باشد.

 

استفاده آسان

  • گوشی بی‌سیم KX-TG6811 به تکنولوژی کاهش صدای محیط«Noise Reduction» پاناسونیک مجهز است که کیفیت صدای مکالمات تلفنی را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد. فرض بگیرید مهمانی دارید و خانه بسیار پرسروصداست یا اینکه محیط کاری شما بسیار شلوغ است در این شرایط برقراری تماس تلفنی دشوار است و قطعا مخاطب تماس به سختی صدای شما را می‌شنود؛ در این شرایط قابلیت کاهش صدای محیط به کمک شما خواهد آمداستفاده آسان تلفن بی‌ سيم پاناسونيک مدل KX-TG6811.
  • بلندگوی دیجیتال KX-TG6811این امکان را می‌دهد تا به صورت «Hands-free» مکالمات خود را انجام دهید
  • با قابلیت «Call Barring» که در این مدل تعبیه شده‌؛ تماس‌های ناخواسته و مزاحم را می‌توانید رد کنید.
  • تا ۱۰۰ مورد از مخاطبین خود را می‌توانید در گوشی بی‌سیم ذخیره کنید.
  • صفحه نمایش بزرگ و منوهای ساده و آسان، کارکردن با گوشی را بسیار ساده کرده است.
  • نصب «KX-TG6811» بسیار آسان است و می‌توانید به‌راحتی خودتان از عهده‌ی آن برآیید.

 

عمر باتری طولانی

KX-TG6811 دارای عمر باتری بسیار خوبی است که می‌تواند تا ۱۵ ساعت مکالمه‌ی تلفنی و تا ۱۷۰ ساعت (۷ روز) حالت آماده به کار را پشتیبانی کند. همچنین با یک بار فشردن دکمه‌ی «ECO» مصرف برق گوشی را تا حدود زیادی می‌توانید کاهش ‌دهید.

 

اشیایاب!

اشیایاب تلفن بی‌ سيم پاناسونيک مدل KX-TG6811

متخصصین نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران باید به شما بگوید که تلفن بی‌ سيم پاناسونيک مدل KX-TG6811 می‌تواند اشیا گم‌شده‌ی شما را پیدا کند. کافی است اشیایی را که پیوسته گم می‌کنید (مانند کلید و سوئیچ ماشین) به Key Finder گوشی متصل کنید در صورت گم‌شدن به‌راحتی می‌توانید روی صفحه‌‌نمایش گوشی بی‌سیم، فاصله‌ی خود با شی گم‌شده را ببینید ؛ می‌توانید تا ۴ عدد Key Finder را به گوشی بی‌سیم متصل کنیدKey Finder سازگار با این تلفن KX-TGA20 است.

 

نتیجه‌گیری

نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران باید به شما بگوید که تلفن بی‌سیم پاناسونيک مدل KX- TG6811 دستگاهی بسیار خوب است که با هزینه‌ای کم امکانات عالی را به شما ارائه می‌کند و شما را از خریدتان ناامید نخواهد کرد.