اگر به دنبال خرید گوشی تلفن هستید می دانید که برند پاناسونیک یکی از بهترین های بازار است . تلفن های این برند با ماندگاری طولانی و کیفیت بالا جای خود را در بازار باز کرده و از فروش خوبی برخوردار است .

گوشی های بیسیم پاناسونیک از پر فروش ترین تلفن های بازار است و با امکانات خوب خود توانسته نیاز هر نوع کاربری را برطرف کند .

نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهرانستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پاساژ برلیان طبقه همکف پلاک۲۸۰۹۱۲۲۳۸۹۰۶۴۴۴۲۱۹۷۲۷

معرفی مدل KX-TGE240

یکی از پر فروش ترین مدل های سال ۲۰۱۶ این برند مدل KX-TGE240 است که در ادامه امکانات و ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد .

  • سهولت در تشخیص تماس به کمک نشانگر LED بزرگ این تلفن
  • سهولت در تغییر حجم صدا به وسیله دکمه کنار گوشی
  • سهولت در خواندن نام تماس گیرنده در LCD بزرگ و نورانی آن

 

مسدود کردن تماس های ورودی : تماس های مزاحم را مسدود کنید. برای اینکار کافی است شماره مذکور را در لیست ذخیره کنید. بدین ترتیب به محض تماس، بدون اینکه فرد تماس گیرنده صدایی را بشنود تماس قطع می شود.

 

*این گوشی دارای سه مدل مختلف است که مدل TGE240 دارای یک گوشی بیسیم و مدل TGE242 دارای دو گوشی بیسیم و مدل TGE243 دارای سه گوشی بیسیم است.

تعیین محل تلفن همراه : اگر گوشی هوشمند خودتان رادر مکانی گذاشته اید که به خاطر ندارید، کافیست دکمه ”Locate Cell” بر روی بیس را فشار دهید تا صدای بوق شما را از مکان گوشی با خبر سازد.
* گوشی نباید خاموش و یا در حالت Silent باشد.

ویژگی کاهش نویز بصورت همزمان نویز محیط اطراف را مهار و صدای تماس گیرنده را افزایش می دهد و موجب می شود صدای او بهتر شنیده شود.

همچنین این تلفن از امکان برقراری تماس داخلی (گوشی-گوشی و گوشی-بیس) برخوردار است : تماس داخلی با تمام گوشی ها به طور مثال وقتی شما در جستجوی یکی از اعضای خانواده هستید و نمی دانید در کجای خانه است، می توانید یک تماس داخلی با تمام گوشی ها بگیرید! این قابلیت به شما کمک می کند بدون اینکه کل خانه را بگردید فردی که در جستجویش هستید را به راحتی پیدا کنید.